clubhuisregels

Leden die ervoor kiezen om kantinediensten te doen vinden hieronder de richtlijnen die gelden voor de uitbating van de kantine.

De lijst van de kantinedienst vindt u in het menu hiernaast.

OPGELET: dit is de originele lijst, eventuele onderlinge verwisselingen zijn NIET opgenomen in deze lijst. Raadpleeg de lijst in het clubhuis voor de alle aanpassingen.

To do-list bij aanvang dienst

  • alarm uitschakelen aan de voordeur, overgedragen kassa natellen, beginsaldo noteren in het kasboek

  • je opvolger contacteren voor overdracht kassa. Er hangt in de kantine een lijst uit met de dienstregeling.
    Opgelet: hou rekening met onderlinge wijzigingen

  • warmwaterkoker aanzetten, spoelbakken vullen, muziek opzetten, verlichting aandoen en de verwarming aanzetten bij koud weer.

     

To do-list bij einde dienst

  • de ontvangsten tellen en noteren in het kasboek
  • Z-bon afdrukken van kasregister en deponeren in grijze doos
  • leeggoed sorteren soort per soort én merk per merk
  • volle bakkken leeggoed in magazijn zetten
  • drankkasten bijvullen, glazen afwassen, afdrogen en op hun plaats zetten
  • afwas in vaatwasmaschine laden en opzetten
  • waterverwarmer uitzetten
  • muziek afzetten, lichten en vuur doven
  • toog en spoelbakken poetsen
  • lokaal uitkeren, tafels en stoelen op hun plaats zetten
  • alarm inschakelen bij verlaten van de kantine

Afvalsortering

dit dient te gebeuren volgens de geldende onderrichtingen van de Gemeente Merksplas

  • blauwe PMD-zak: plastieke flessen, blikjes, kroonkurken, brik karton
  • groene zak: alle andere soorten plastiek
  • grijze zak: restafval
  • papier en karton apart stockeren in magazijn
  • glas in glasbak in magazijn

De kantine kan/mag om 24:00 worden overgedragen aan een vrijwilliger maar om 01:00 uur moet de kantine worden gesloten om nachtlawaai en overlast voor de buren te voorkomen.

Mogen wij hopen op een correcte en spontane respectering van deze onderrichtingen?

Bij voorbaat dank.

Ann